Hoppa till textinnehållet

Beställ nytt kort

Vill du ansöka om ett nytt kort? Eller har du redan ett kort och vill beställa ett ersättningskort? Det gör du enklast direkt i internetbanken.

Så beställer du nytt kort eller ersätter ett trasigt kort

  1. Ersätt ett befintligt bankkort i internetbanken

    1. Logga in i internetbanken.

    2. Skriv "ersätt kort" i "Fråga oss"-sökrutan på första sidan.

    3. En chatt som guidar dig kring kortersättning påbörjas.

    4. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

  2. Ersätt ett befintligt kort i appen

    1. Logga in i appen.

    2. Klicka på menyn, välj kundservice.

    3. Tryck på "Fråga oss" och skriv "ersätt kort" i chatten.

    4. En chatt som guidar dig kring kortersättning börjar.

    5. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

Osäker vilket kort du ska skaffa?

Vi erbjuder flera olika kort, välj det som passar dig och dina behov bäst.

Kom ihåg!

Aktivera ditt kort

Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya kort efter att du fått hem det.
Så här aktiverar du ditt nya kort

Se din PIN-kod i appen

Om du har glömt PIN-koden till ditt bankkort kan du enkelt se den i din app. Klicka på Kort i menyn, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod.

Följ din kortbeställning

Efter att du har beställt ett kort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Så här följer du din kortbeställning

Vill du hellre ringa eller besöka oss?

Vill du hellre ringa eller besöka oss?

 

Spärra ditt kort

Ring 08-411 10 11.