Att ringa Kundcenter är kostnadsfritt. Du betalar till din teleoperatör för uppkoppling och samtalstid. För vissa tjänster betalar du ett pris, till exempel aktiehandel och utlandsbetalningar.
Kontakta oss på telefon

Vårt Kundcenter finns på plats i Köping och har öppet vardagar 8-18. Andra öppettider kan förekomma under storhelger.
- Personlig service på telefon
- Öppet alla vardagar 8-18
Så gör du för att aktivera vår telefontjänst
För att kunna få hjälp med dina ärenden på telefon behöver du aktivera vår telefontjänst. Det gör du enklast i internetbanken.
Du som har internetbanken
Du som saknar internetbanken
Skaffa både internetbanken och telefontjänsten med hjälp av Mobilt BankID.
Aktivera telefontjänsten på ett bankkontor
Välkommen att ringa
Har du glömt din kod?
När du ringer oss behöver du identifiera dig för att vi ska kunna hjälpa dig. Detta kan du göra på två sätt:
- Mobilt BankID. Skaffa Mobilt BankID
- PIN-kod. Logga in och skapa ny PIN-kod för att ringa